2 månader kvar till julafton

Det känns väl sådär det. kommer inte bli en normal jul i år... men man får väl göra det bästa av situationen.. går ju ändå inte att göra någonting bättre. Ska iallafall köpa julpynt och sånt gos och sätta upp i lägenheten. :)

Har faktiskt redan skrivit ner vad jag vill ha i julklapp.. annars glömmer man bara bort det när man ska skriva sin årliga önskelista. haha. Har önskat mig mest nödvändiga saker som jag inte orkar gå o köpa själv.. sen får dom använda sin fantasi lite, iallafall Sophie ;)
Ska till henne i helgen, och det ska bli så skönt, både att hälsa på henne och att komma härifrån ett tag.. Gävle börjar tråka ut mig riktigt rejält. Speciellt när vädret är såhär, och alla jobbar..

Har hittat en ny favoritlåt. Snow Patrol - Set the Fire to the Third Bar.. så himla bra!

sköt om er !!

puss


Kommentarer
Postat av: hanniis

Anniih jag jobbar fan mindre än dig ju =) Längtar efter dig nu! Var ett tag sen! Puss fisen

2006-10-24 @ 21:06:14
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0