bebisarna.

är hemma nu. och dom är så myyysiga. kan sitta o titta på dom hur länge som helst utan att trötta.. just nu sover Nova? under min tröja.. :) och bailey bökar runt i buren ..
dom är så härliga!! fast dom är fortfarande lite rädda efter resan från mamsen :(

har ätit yoghurt från mina fingrar ialf. det var smaskens! :) ska köpa såna där yoghurtgodisar som alla som har råttor säger att dom älskar, klart mina bebisar ska ha det bästa godiset! :)

höll på att få fel råtta också.
heh. hade ju tingat två stycken förra veckan, men det var många som var lik.. men sen kom vi ihåg att lilla nova (noel, kiwi) skulle se ut som en grävling, så då hittade vi honom..

har dock inte bestämt mig för vilka namn det ska bli.. men han som sover med mig nu, passar ju så himla bra i Nova, även om det är en kille.. så vi får se vad det blir :)

puss

Kommentarer
Postat av: hanniis

Åååhhh! Du måste ju lägga ut några bilder också så jag inte längtar ihjäl mig tills jag får träffa dom =) Du kommer bli en sån bra mamma Anniih! Puss och kram

2006-10-14 @ 18:00:53
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0