festande hela natten ..

skrev ju nyss jordens inlägg, men så försvann ju hela skiiiiiiiiiten. åh, jag blir så less.

jaja, kvällen var ialf bra igår.. hade det mysigt under "förfesten".. ringde ett oväntat samtal till patrick, så både jag och hanna pratade med honom. det var skönt att göra det, vissa människor saknar man mer än vad man trodde att man skulle göra. han är en gosig vän.. synd bara att det ska missuppfattas hela tiden!

sen fortsatte vår kväll på nivå, men först var vi tvungna att ta ut pengar och jag vet inte om du kommer ihåg det hanna; men vi fick ju nya kompisar i automatkön, som ville ge oss deras bankkort! :) haha, inte första gången vi blev erbjudna pengar under kvällen!
sen väl på krogen blev det yrt.. trodde inte att man kunde bli så full på så lite, iallafall inte jag.. men det blev jag! :) haha. yrade runt som en skjuten höna, och jag vet inte vad jag letade efter heller..
Sjuk kväll blev det ialf..  Eller hur Hanna? ;)

Vart lite tjafsigt på slutet, missförstånd oså..men det slutade ialf bra&härligt.

Love ♥ / anniih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0