Saker jag vill göra innan jag dör..

Jag har kommit fram till att jag vill ha en lista med viktiga saker som jag måste hinna med innan jag dör..
Såg en film om en tjej i vår ålder som var sjuk i cancer, och hon hade en lista som hon ville hinna med innan hon dog. Så träffade hon en kille, och de blev jättekära, och han hjälpte henne att hinna med allting innan hon dog av cancern.

Saker jag vill hinna med:

♦ Resa till USA
♦ Hoppa hage på Walk of Fame
♦ Vara i två länder samtidigt
♦ Vandra i djungeln i Borneo
♦ Åka Sex and the City tour
♦ Gå på "skridskodejt" i New York
♦ Se Colosseum
♦ Gifta mig 
♦ Hoppa fallskärm
♦ Bila på Nya Zeeland
♦ Åka till Australien
♦ Bada i geijsrar på Island
♦ Se en vulkan
♦ Se Antarktis
♦ Skaffa barn
♦ Ta dykcertifikat


Tänkte jag skulle fylla i den här när jag kommer på nåt mer, och sen pricka av om jag gör nåt av det.





Kommentarer
Postat av: Sara

En sån lista har jag också.

2006-10-26 @ 21:47:40
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0