swrsf

kom inte på nån vettig rubrik. usch va jag är trött idag. har jobbat från halv tio till sju, och det är drygt när man bara sitter i kassan! fy.

min syster är dum. hon har snott med sig alla mina normala trosor (av misstag enligt henne själv) så nu får jag antingen gå utan eller med några trötta fula tråkiga fjantiga, aa ni fattar .. men idag var mamsi go och köpte lite nya åt mig, tack ängel! :)

nästa helg ska ja åka o hälsa på sophie, ska ut på pluto tydligen, sen halloweenfest på lördag!! :) ska bli riktigt kul.. sen ska jag avsluta hela helgen med att sno tillbaka mina trosor, inklusive hennes.. hah. den som inga trosor har, får gå med rumpan bar!

nu har jag städat om i buren, och nyss när jag tittade låg elling i hängmattan o sov.. myso!! :)

puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0