Tråkigt väder.

Nu är det verkligen höst på riktigt! Grått ute, och typ mörkt i rummet fast klockan är tio! Sen är ju alla löv redan gula/röda/oranga...
Fast man ska väl inte klaga eftersom det börjar närmar sig slutet..

Imorse hade jag en konstig dröm..
Drömde typ att vi var i stugan hela släkten. Och så hade vi jättestora fiskar i båten. Så släppte vi ut dom och då kom det jättestora vithajar, som skulle äta upp dom. Vi kollade under ytan på jakten.. och när jag gick upp för att ta luft och sen gick ner igen, var vithajen alldeles framför mitt ansikte. Scary. Så gick vi upp på land, och kikade, men hajen tog typ fart och hoppade upp på land.. Sen kom vår katt som vi tydligen hade (såg förövrigt ut som en stor Elling) och hoppade i vattnet.. Då fick vi jaga honom för att inte hajen skulle käka upp honom..
Aja, sen var vi helt plötsligt hemma igen.. så ringer iallafall telefonen, och då är det Sofie G som ringer, en som jag var kompis med för lääänge sedan och grinar för att hennes pojkvän varit dum. Så säger hon att hon pratat med Dominga, och att hon skulle få komma till henne. Problemet var att jag inte ville börja umgås med henne igen, så jag ringer dominga och kollar vad hon gör.. Då är hon påväg till Arlanda, ska skjutsa hennes kompis. Och så säger hon att man kan ju ställa upp om hon är ledsen.  haha, sen vaknade jag typ.

Ja, jag är trött tooti. ;P

Kommentarer
Postat av: hanniis

Jag minns inte vad jag drömde inatt =/ Men jag är glad att jag inte hade din dröm...Läskigt...med både det ena och det andra ;)

2006-10-21 @ 17:05:50
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0