trött

uscha, va trött jag är! :S är inte van att kliva upp på morgonen, man har blivit så sjukt bortskämd...

ja, hanna jag vill verkligen ha dumbosar, men åh, jag kommer inte få det. :( och om jag inte får det, då ska jag låtsas att det är det :P dra i öronen eller nå.. nej, jag skoja.

idag är det desperate housewives. oooh, love it love it.. är så sjukt skön stämning. gillar när andra folk gör bort sig, eftersom jag alltid råkanr göra det själv. :P inte riktigt lika mkt som dem kanske, men snudd på ;P

tänk att jag har blivit så himla blyg..fattar inte att man kan vara så.kan ju lika gärna dra på mig en yllemössa, och ta nästa tåg till typ sorsele eller nå, för jag är ju så jävla folkskygg. jag och linda har ju stjärnstatus på att gömma oss, när vi ser någon vi inte har lust att träffa. haha. älskar lindas blixtsnabba sätt att helt plötsligt bli sjukligt intresserad av sina skor och marken nedanför henne. haha.

 (linda försöker gömma sig.)

45 minuter kvar.

Love ♥ / anniih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0