trött..

uscha. idag är jag trött. :) vi hade klassfest igår, och det blev liiite för mkt..haha :)

tooti (nöjd?) :P kom och hämtade mig och min kebabrulle och direkt när jag kom hem somnade jag på sängen med kläderna på och vaknade inte förrän sex..

justja, blev av mitt visakort igår också, blev nå mysko så fick inte ut nå pengar. först var det fel kod, sen tekniskt fel och sen "kortet kan inte användas i den här automaten" typ..då gick jag till en annan automat, och då tog den kortet :) haha. killen som jag pratade med när jag ringde o beställde ett nytt skrattade typ under hela samtalet. Galet det kan bli.

idag har jag varit hemma o hälsat på och ätit mat, en vana på söndagar :) sen har jag kollat på heartbreak hotel med mammi, den var riktigt bra!

På lördag kommer mina råttisbebisar hem, längtar jättemycket! Vi har funderat och funderat vad de ska heta, men jag får bestämma det sen när jag "lärt känna" dem lite bättre. Har ialf några förslag.. eftersom det blev två pojkar så fick jag skippa Nova.
Men:
Kiwi
Noel
BOB
Bailey
Kelso

Någon som har nåt annat förslag?

Love ♥ / anniih

Kommentarer
Postat av: hanniis

Sixten eller Sickan :P haha
Nee jag vet inte ja =) Heartbreak Hotel är så jävla roligt. Jag och mamma var på den på bio. Skrattade så vi tappade andan! Den måste vi se!
Prison break imorn ;) Jippie! Puss min älskis anniih

2006-10-08 @ 22:25:08
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0