VÄSTERÅS.

imorn åker jag dit.. om inte vädret blir allt för hemskt.

jag är så fruktansvärt less på gävle nu, vill se nåt nytt, träffa nya människor! får hoppas att det blir en rolig helg.. just nu känner jag mig bara nere. 

töntigt o sitta o skriva sådär, för vet själv hur tråkigt det är att läsa.. men jag känner mig verkligen ensam, som fan. saknar syrran, för henne kunde man alltid ringa till och prata om allt , o sen hade hon alltid tid att leka. :) vi hittade alltid på en massa saker ihop, o nu träffas vi nästan aldrig.. :/ saknar en pojkvän, för alla runt omkring mig har en, och inte jag. lyckas ju alltid sumpa allt, även om inte jag gör fel jämt. Dags att skaffa lite singelkompisar känner jag, så man har lite såna med!

usch. kanske man ska ta sitt pick o pack och flytta efter syrran.. lär ju alltid finnas nåt jävla sketet jobb i nån kassa nånstans där, och sen kan man ju alltid plugga.. blir nog absolut så nästa höst iallafall..men det är för lång tid kvar dit!!!!

HOPPA NER HIT OM NI INTE ORKAR LÄSA TRÅKANNAS TRÅKTANKAR.

Nej, nu ska jag gå o sova eller nåt. godnatt.

Kommentarer
Postat av: hanniis

Baby! Vad ska jag göra om du flyttar då? Då blir jag världens ensammaste =( Nästa helg ska vi ha kul iaf! När Sara kommer till dig. Jag jobbar måndag, onsdag och fredag veckan som kommer. Men jag är verkligen redo för en helskön partykväll med dig som man alltid får ;) Hoppas ni hade kul igår och får kul idag på halloweenpartyt! Puss ängel

2006-10-28 @ 11:56:59
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0