Utmaning - necessär

116126-36   smink

116126-32

fick inte plats med allt mitt smink :) kameran är så dålig.. ska lägga upp allt när jag får min digitalkamera när jag fyller år! :P haha.

men det kanske syns lite iallafall!

Iallafall är det ...

pensel - Make up store
solpuder/rouge - Make up Store
puder - Maybelline
cover all mix - Make up store
ögonskuggor - Make up store
foundationborste - Make up store
ögonbrynspenna - Make up store
pincett - Make up store
foundation den runda burken - Maybelline
glittereyeliner - Make up store
lösögonfransar :P - depend
mascara 1 - Loreal double
mascara 2 - Dior
rouge - Loreal
foundation 2 - Isadora
necessär - Make up store

 

där var min necessär det :) eller iallafall en av dom! heh..

vad har du i din ?

Kommentarer
Postat av: Carola

haha.. det där var väl inte så mkt smink :P då skulle du se min sminkväska :P pussen

2006-12-27 @ 19:34:00
Postat av: Hanna

Shit, haha, jag blev sjukt rädd när musiken startade! =)

2006-12-27 @ 21:51:43
Postat av: Jess

vad mycket härligt smink!

2007-01-02 @ 17:22:58
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0