IDOL!

Idag har jag o Linda varit i Valbo o jobbat. :) så var ju Idol där samtidigt. eller det var Danny, Felicia, Cissi och Sara som var där.
Iallafall så sprang jag och Linda runt och gjorde en enkät.. och efter ett tag så kom vi på att folk kunde tro att vi var där för att ta autograf och ta bilder, eftersom Linda hade kamera och jag ett block. Hah. det var lite småkul. Så efter det försökte vi att hålla oss så långt ifrån autografkön som möjligt !

Aja, när vi hade fått klart våra 20 personer, så gick vi och provade ut lite kläder till på lördag, och sen stannade vi kvar och lyssnade på dem. Gud vad snygg Danny var!! ;) Linda höll på att dö, haha..:D

Nu ska jag fika!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0