Nytt test!!!

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Är som en karl (vet ju i o för sig ni som känner mig) ,har simmat med vilda hajar, ska kanske flytta från gävle nästa år.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
ärlighet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
ja, en hel del. anniih, ansi, ansen, ans, anus...

Hur var du som barn?
störd. :) jag var en lite buse.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
kärleken är väl en slags vänskap och tvärtom.

Vad kan man leva utan?
Torbajs andedräkt.

Vilket är viktigast hos din partner?
ärlighet

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
nej.

Hur ofta lagar du mat hemma?
hah. ja har väl blivit lite mer nu när man inte bor hemma. innan det typ aldrig.

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa!

Hur svarar du i telefonen?
haaallå.

Är du pinsam på fyllan?
kan hända. !!!

Hur ser folk dig?
hur ska jag kunna veta det? :) alla ser väl olika

Människa som gör dig enbart glad?
Min syster! Oftast iallafall :)

Värsta känslan?
Att förlora någon man älskar mest.

Favorit tv-program?
OC, one tree hill, dh.. ska jag fortsätta? jag är en nörd.

När grät du senast?
Hm, till filmen Click för någon dag sen.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle vilja kunna sjunga.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
haha, nej du. :)

Vart går din drömresa?
Jorden runt

Vem är ditt drömragg?
:) man måste väl säga beckham då, även om han är ett svin. :)

När blir man vuxen?
när man vill.. jag ska aldrig bli det.

Vill du säga förlåt till någon?
ja, kanske.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vilka personer beundrar du?
Mamma, pappa, farmor, min syster.

Vem var din första kärlek?
Tor

Vem har makten i ditt liv?
Mitt hjärta faktiskt..

Har du mobbat någon?
ja, vissa säger ju det.. men de är lika skyldiga själv.

Vilket djur skulle du vilja vara?
delfin kanske?

Har du någon fobi?
blött papper, prickar, lukter

Har du snattat någon gång?
ja, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: hanniis

Var hittar du alla dina test egentligen anniih?? =) Ses snart...om du kommer någon gång din slöfock :P

2006-10-11 @ 17:56:34
URL: http://hanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0