Bidrag 4 - vårens modeplagg

"Klänningen"

blogg frida
Bidrag 4 kommer ifrån Frida Engström (hittade ingen adress till bloggen) med motiveringen:
 
"Jag tror att Klänningen kommer att bli Vårens Modeplagg nummer 1.
Den har synts mycket i höst, och dessutom blivit mycket populär som vardagsplagg, och jag tror att den kommer att hålla ett tag till. Läste någonstans att klänningen är de nya jeansen - och jag håller med!

I vår tror jag att lite längre klänningar än tidigare kommer att få en stor plats i garderoben. Jag kommer att matcha med bara ben och balleringa och söta pumps till vardags.

De korta klänningarna kommer att fortsätta användas till party, och matchas med färgade tights och leggings (lila, röda, orange, mönstrade)."

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygg klänning på bilden! Vart kommer den ifrån?

2007-01-04 @ 18:57:53
URL: http://nenneblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0