Helgens köp

Haha, roligaste köpet måste ha varit hamburgartallriken på krogen i norrköping, vilket miffo jag är :)
(men vafan den lyxen finns inte i gävle, då måste man ju ta sig från krogen för att få mat ;) )

Iallafall så köpte jag "dagensjulklapp-klänningen" från H&M , men jag tror att jag ska lämna tillbaka den. Orkade inte prova den i affären eftersom den bara kostade 200 kronor, jag tyckte att det var en klänning som SKA hänga i garderoben, även om man inte kommer att använda den. Men mamma o pappa höll inte med. Haha. Men vi får se ... jag vill nog att den ska hänga i min garderob.


Sen köpte jag en Lip plumper från Make Up Store, Sara sa att den var bra, och det är faktiskt riktigt skönt att ha på läpparna, även om de inte blir nå större som det påstås :P Det kittlas skönt ialf :) Kom även över en genomskinlig neccessär från MUS, som var på rea faktiskt. Ska ha mina ögonskuggor där i tänkte jag !

Köpte även en väska från Bianco, den var mysig! Ville egentligen ha en annan färg, men rött fick duga, kan bli fint till helsvart!

Sen köpte jag fyra diadem från H&M, smala allihopa i färgerna silver, svart, brunt och benvitt.

Måste tillägga att det sista helgköpet blev en resa till Hawaii!! Nån som varit där?

Kommentarer
Postat av: Jelena

Den där klänningen är så söt att den är en fröjd att titta på även om man aldrig skulle använda den. Jag har två, i båda färgerna, hihi!

2007-01-30 @ 13:06:39
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: hanniis

SNORUNGE!!!!!!!!!!! Tjask att göra en avundsjuk sådär. Därför ska jag retas tillbaka! DU VET INTE VAD DU SKA FÅ I PRESENT AV MEEEEEEEJ =) Puss puss

2007-01-30 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0