Jag fortsätter att gå back ;)

Idag har jag inte gjort något annat än att gå på stan. Eller jo förresten,  jag kikade lite på Sex and the City i morse, och gud vad jag älskar den serien!! Ge mig deras liv när jag blir lite äldre. Eller inte Samanthas l:P Hon är en sån tjej som alla vill ha som kompis, men som ingen vill vara själv ;) !

Iallafall, tillbaka till idag. Jag skulle ner en SNABBIS med Tessa, för att jag skulle titta på nya innebandyskor och hon skulle fixa nytt abonnemang. Nu, typ fem timmar senare är jag äntligen hemma, med en ny mobil och 1500 kronor fattigare!! :)  Ja, jag vet.  Men jag kunde ju inte bara stå och titta på när Tessa köpte en ny mobil. Jag tycker att det är roligt med mobiler, och jag tröttnar rätt snabbt på de jag har. Så nu tyckte jag att det var dags att byta, eftersom min gamla mobil verkar vara lite gammal o trött. Den hänger inte riktigt med i svängarna längre :)
Det fanns inte så många mobiler att välja på, men eftersom jag har en passion för små mobiler, och gillar rosa, fick det bli den här sötnosen :)

Hittade ett par innebandyskor också, mams o paps sponsrade mig. Tack!! :) (gjorde dom i o för sig med typ hela mobilen också, annars hade jag varit ännu fattigare :) Anledningen till att jag gick back 1500 var att jag var skyldig dem pengar och att jag köpte en vardagsklänning, en tröja och örhängen från Gina Tricot!

Ibland är det tur att man har världens bästa föräldrar!!!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: sabina

uh, den mobilen har jag också kollat på! :)

2007-02-01 @ 01:21:19
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh jag vill också ha en sån mobil! :)

2007-02-02 @ 10:01:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0