Missade mina program!! :(

Igår var jag och tittade på innebandyträning, för jag skulle se om det var nåt lag jag ville börja i :) Och det såg riktigt roligt ut! Men saken är den att jag inte har tränat "seriös innebandy" på typ 2 år eller nå..har spelat korplag med kompisarna och så, men inget annat. :) Så nu är det såhär att jag blev lite skrämd igår, för de var jätteduktiga och hade verkligen en jobbig träning. Så om jag skulle börja så skulle jag rent ut sagt DÖ efter träningen.

Vad tycker ni att jag ska göra ? :)


Iallafall så var träningen mellan 8 och halv 10 så jag missade alla program jag ville se igår, vilket innebär Ugly Betty, Greys Anatomy och den där tsunamiserien.

Någon som vet när de går i repris??


Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det vet jag inte tyvärr, men jag hörde någon säga att det är ett avsnitt ikväll också! Ta en titt på 3:an ikväll! Du måste se den, huuur bra och viktig att se som helst. Kollade just på tv.nu och det står att den kommer ikväll så sätt dig vid tv:n 21.00! :)

2007-01-10 @ 13:37:25
URL: http://calline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0