4 viktiga.

Måste säga några viktiga saker nu :)

1. Jag ska till Goa med två av mina bästa vänner nästa fredag. Tyvärr kunde inte Tessa och Hanna följa med :(

2. Jag har en riktigt ambitiös och gosig träningskompis :) Förlåt Hannah, men jag måste berätta :) Igår så skrev jag ett mess och frågade om hon ville träna kl. 7 dagen efter. :) Eller jag kanske ringde eller nåt. Iallafall så svarar hon utan att ifrågasätta ja. Och det kanske är helt normalt, men inte när jag får veta alldeles innan träningen att hon trodde att det var 7 imorse, och klockan tio över sex IMORSE  hade hon stått utanför mig och väntat. Gogumman :) Tur att det finns människor som ställer upp!!! :)

3. Just nu gillar jag mitt liv :)

4. Jag har världens bästa familj !

Så, nu har jag sagt det jag ville säga. :) Ha en mysig kväll skruttar!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Din blogg var ju oxå skit fin :)

Vad kul att du ska till Goa (jag har varit där 2 ggr)

2009-01-06 @ 16:48:59
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0