En gammal lista!! :)

OJ! Det här var lite kul :D Hittade en lista som jag skrev för ett bra tag sen på den här bloggen. Det var saker som jag ville hinna med innan jag dog tydligen. Rätt roligt att se vad jag har hunnit med hittills.

Saker jag vill hinna med:

♦ Resa till USA - Avklarat
♦ Hoppa hage på Walk of Fame - jaja, nästan iallafall :)
♦ Vara i två länder samtidigt
♦ Vandra i djungeln i Borneo
♦ Åka Sex and the City tour -
Avklarat
♦ Gå på "skridskodejt" i New York
♦ Se Colosseum
♦ Gifta mig
♦ Hoppa fallskärm
♦ Bila på Nya Zeeland
♦ Åka till Australien
♦ Bada i geijsrar på Island
♦ Se en vulkan -
Avklarat
♦ Se Antarktis
♦ Skaffa barn
♦ Ta dykcertifikat


Några saker iallafall! Nu behövs det bara liiiite mer tid för att hinna med det andra. ( Okej, LÅNG tid när det gäller vissa saker)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0