Oj, oj va längesen!!

Haha! Hade nästan glömt bort min gamla blogg :) Har så mycket annat för mig nuförtiden, så det hinns inte med . Men jag kanske ska ta upp det här igen, för på gd måste man ju hålla sig till snälla och neutrala saker, med andra ord; det tråkiga.

Gick lite tidigare från jobbet idag, eftersom det är röd dag imorgon.Skönt att komma hem och sätta sig i solen.

Var ute och joggade med Sara igår, var riktigt kul att träffas och prata gamla minnen från högstadiet :) Helt sjukt att det är så många års sedan man gick där.

Nej, så kul var inte det här inte :) Nu måste jag ut och pressa lite..

Jag tycker faktiskt att det är lite kul att jag har dagliga besökare trots att jag inte skrivit på hur länge som helst!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0