Aj aj aj aj.



Okej, nu hände det som jag lyckats klara mig undan så himla länge och som jag har haft så kul åt att L inte har kunnat undvika... Jag höll på att bädda rent i sängen, och skulle bara vända runt lite snabbt och hämta nästa örngott.. och så PANG. hasnasfäasjfnasfsafansfasfasjävlarsatanihelvetekiadnsd va ont det gjorde... jag ska ALDRIG mer skratta åt dig L, för det var då inte skönt. :)

Det som hände var att jag har väldigt, VÄLDIGT vassa hörn på min säng och jag lyckades såklart springa in med ena knät i ett av hörnen... Och de där hörnen är då inte att leka med. Det måste ha varit nån elak jävel som njöt lite extra när sängen tillverkades. En sadist helt enkelt.. 


Nej, nu blir det till att köpa några skydd.. (det går ju an så länge inte jag går in i skiten, men nu blir det köpa, köpa, köpa.)

Ursäkta mina svordomar.. men det gjorde ONT. :)

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: haha jag har verkligen ingen aning ! :) det är skumt för jag har inte uppdaterat på hela dagen förrän någon timme sen :) hihi



jaa modet är verkligen fult ! Eller vissa saker är fina men resten är blä :) söta bilder på headern !

2009-08-03 @ 20:05:23
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi ja :)

2009-08-03 @ 20:21:48
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Tusen tack! :))

2009-08-03 @ 22:10:42
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0