Cityfest ju.

Vad är detta? Ge tillbaka den gamla vanliga cityfesten istället. Jag, Lindi och Hanni har envist gått ut varenda kväll när det har varit, och vi är nog de enda som har haft så sjuuuukt kul. Men men, i år får man väl gå på Marinfestivalen istället... Eller inte...


Imorgon blir det kanske volleyboll med min vän T och några fler. Hoppas på det iallafall.. skulle vara skitkul!! :) Annars ska jag nog få med honom ut någon gång i veckan... man brukar ha roligt när man går ut med T!! :)



Jag o T under den senaste utgången... som sagt, han är rolig att gå ut med :) djupa diskussioner (HAHA) eller bara massa bus :) och vi är inte så mongo som vi ser ut ... eller är vi det T?


NATTI NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0