Godnatt.

Nu är det dags att krypa ner alldeles strax känner jag. :) Kom hem för ett tag sen efter volleybollspel i ett bra tag.. Var superroligt idag och tobbe med friends joinade också :) Vilket lag vi hade!!! :)

Är det nån mer än jag som brukar vila ögonen på UFC (ultimate fighting) på TV4 sport på kvällarna? Jag fattar inte varför jag gör det heller, jag som hatar våld mer än någon annan. Men just det där programmet kan jag konstigt nog titta på och jag tror det beror en hel del på att de ställer sig där frivilligt. Är rätt "fascinerad" över att man kan vara så jävla dum.



http://cdn1.gamepro.com/blogfaction/images/brock_lesnar_ufc.jpg

Den här matchen såg jag igår, och han till höger såg verkligen ut som ett monster när han pucklade på den andra... Mysiga pojkvänner det där!

NATTI NATTI. ♥

Kommentarer
Postat av: ketty

UFC är grymt! ;d ligger å kikar på det på kvällarna också!

2009-08-17 @ 12:06:01
URL: http://kajthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0