Hemma...

...eller ändå inte :) Jag är tillbaka från Engeltofta iallafall, men jag är inte hemma.. Eller det beror ju på hur man ser på det i och för sig. Sitter på mams o paps baksida och fortsätter att sola lite.. C var tvungen att åka hem för hon ska iväg och jobba vid halv fem.. Stackare :)

Jag ska snart iväg o ta en promenad med V... det är så skönt att göra det och bara prata av sig om allt och dessutom röra sig lite. Känner att jag verkligen behöver ta tag i träningen nu...har konstaterat att jag inte har tränat på TRE månader. Det är faktiskt en katastrof. Men det var New York-resan som förstörde allting.. Innan den resan tränade jag iallafall några gånger i veckan. Nej usch o fy. Kan någon bli min personliga tränare tack?? Gärna nån snyggning så man har nånting att titta på medan man har tråkigt.

Nej åter till solandet..


PUSS! 

Jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0