Hit & Dit

Ojojoj, vilken flängig dag jag har haft idag..Men jag gillar det!  Vi åkte först ut till sandbankarna...men hann bara lägga ut våra handdukar så kom ETT enda stort grått moln och täckte solen. Sveeerige!
Vi försökte så länge vi kunde och gick inte därifrån förrän jag skakade för att jag frös så mycket. :) Vi ringde in till Gävle och hörde oss för vad det var för väder där, och tog en chansning ut till Engeltofta. Jag höll på att dö av skratt när världens moln kommer efter oss och skymmer solen... Vilket skämt ! Men vi hade tur  för en gångs skull och fick tillslut en solig eftermiddag :)

Somnade i soffan när jag kom hem, och klockan sex blev jag väckt för att följa med till Läkerol och kolla vad det var för någonting.. Förlåt men jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket äckliga människor på en och samma plats. USCH. Fick nästan blunda när jag tvingade i mig en trött kebabrulle... och LINDA, jag blev igenkänd av Tolvans-mannen.. han sa typ; Det är ju du, min stamgäst från Tolvan.. Du och din kompis kom alltid till oss på helgerna efter krogen."
Jag ska aldrig mer köpa snabbmat.

Tror för övrigt att jag åt ihjäl mig under kvällen... mitt kära sällskap blev chockade att jag kunde få i mig så mkt på så kort tid... (kan ju säga nu i efterhand att jag inte kunde det, för nu kan jag inte ens vända mig i soffan.)

Sen eftersom vi inte kunde gå där så länge, så gick vi över till travet... Dit ska jag verkligen gå fler gånger, det var jättekul!! Synd bara att man är för dum för att fatta hur man ska spela.

Nej nu ska jag försöka rulla runt på sidan så att jag kan titta på tvn... åååååh, jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

alla mina kategorier är roliga!

2009-08-06 @ 23:58:37
URL: http://johannaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0