mys.

Ligger ute på ett täcke på baksidan hos mams o paps. De är i stugan, så jag är sådär tråkigt ensam här nu. Men det kan faktiskt vara rätt skönt ibland det också. Att bara vara.

Ska ut på promenad med sis när hon slutar jobba, och sen får jag se om jag ska träffa Tess o Mejsan :) Vore mysigt att laga lite mat och så :) Imorgon hoppas jag på utgång, ska ju bli fint väder och då är det ju alltid trevligt att gå ut o träffa lite folk. :)

Funderar på att åka till stugan nånting i veckan också, men jag vet inte när?! Har knappt varit där den här sommaren, och jag vill dit! Är ju så skönt att bara kunna vakna upp och gå ner o ta ett morgondopp!! Eller när man är sådär varm innan man ska sova, så är det underbart att ta ett nattdopp, och sen krypa ner i sängen. Jag älskar det iallafall! :)


 utsikt från bryggan i stugan

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Inte om du har "vägarna förbi" jönköping ;)

2009-08-04 @ 16:15:40
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0