Sol.

Nyss hemkommen från en dag ute i solen :) myyyys. Äntligen lite värme! Vi gjorde en chansning och åkte ut till Engeltofta, och det kunde inte bli bättre... Det var moln runt om hela tiden, men aldrig över solen. :) Blev faktiskt ett dopp till och med.. :) Kan väl inte påstå att det var varmt direkt, utan snarare sådär att det ilar tills man domnar bort.. Men det funkar det med, man kan ju inte vara badkruka i det här landet. :)

Sen åkte vi in till stan och la oss i parken bakom mig. Jag åt lite sushi och de andra åt thai... Har blivit alldeles för mycket thai för mig på slutet, så det var gott med något annat..

Nu är det funderingar på Helt Enkelt och Sommaren med Göran, men vi får väl se hur det blir med den saken. Trevligt vore det iallafall! :)


SOL :)

Drygot ligger o jäser..

alltid lika mongo, det är vi det!

lägg märke till godisbiten till vänster som E inte kunde hålla ögonen borta ifrån...och jag ser ut som att jag ska peta ut ögat.

E och Sis.

Som sagt.. alltid lika mongo.. (och vit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0