ta mig härifrån .

Så himla tråkig semester så jag döööör. Finns ju absolut ingenting att göra när det är sånt här väder. Jag är så trött på det här vädret att jag snart packar väskan och flyttar utomlands. Det vore ju rätt förståndigt att göra det faktiskt, så det måste jag kolla upp. 

Har inte ens haft nån lust till att blogga, för så jävla lat blir jag när jag har tråkigt.


Längtar supermycket till min tess kommer hem på måndag, för då ska det iallafall bli fint väder och så kan vi ut på lite äventyr.. :) :) ♥ ♥ Händer ju ingenting när inte hon är hemma.




det är någon om bråkar med min hjärna.


Kommentarer
Postat av: Carola

Vaddå ingenting? du har ju roat dig med mig!

2009-08-02 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0