tror jag visste det hela tiden.

läste precis lite saker på datorn som jag hela tiden har känt på mig. jag visste att det skulle bli så! jag tror faktiskt jag är rätt bra på att läsa människor och känna på mig saker..

ikväll blev en lugn kväll, mot min vilja.. men vad gör man när alla gör andra saker.. man kan ju inte direkt trippa ut själv på krogen, det känns ju rätt patetiskt :) så jag åt lite mat hemma hos mams o paps, och nu blir det soffliggande resten av kvällen...

imorgon hoppas jag på bad.. huden kommer ju att torka ut snart om den inte får vaaaaaaatten. jag behöver BADA, så enkelt är det.

och nästa vecka, då blir det semester ihop med mina godisbitar för då är alla lediga samtidigt.. längtar!!! :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0