Sluta förfölj mig nakna män.


http://4.bp.blogspot.com/_gLvrRRLN7n0/SYYiiFUL02I/AAAAAAAANBE/X0pc4RfK2WY/s400/morrisseynaked.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_gLvrRRLN7n0/SYYiiFUL02I/AAAAAAAANBE/X0pc4RfK2WY/s400/morrisseynaked.jpg

Men det här låter ju som han som gjorde nattligt besök i vår trappuppgång för inte allt så länge sen.. Helt naken så krossade han rutan bredvid dörren med en blomkruka som vi hade utanför huset. Det hade tydligen låtit som att hela huset höll på att rasa... (men jag vaknade ju inte, full som jag var) Granntanten blev nästan mer chockad över att jag inte vaknade än själva gubben.. Hon sa typ: " Men vaaa, vaknade du inte??? Jag som var påväg att hoppa ut från balkongen" Jaja.. det är väl bra att man sover djupt...

Han lyckades iallafall tillslut ta sig in genom att sträcka in armen i den krossade rutan och låsa upp... Han var hög som ett hus, och helt blodig och så sprang han upp och knackade på hos grannen högst upp.. Ganska läskigt om man tänker efter!!!

Roligast av allt var att E sov hos mig då, och jag kläcker ur mig när jag är påväg ut och ser allting..; "Men, det är väl förfan inte du som har gjort det här?! "(då är det blomrester och krukbitar överallt utanför.. Fönstret är krossat och det ligger glas i hela trappuppgången.) Han undrade såklart vad jag menade, gick och tittade och säger med en suck; Men tack för den...hur kan du ens fråga om det är jag (ibland har jag höga tankar om folk i min närhet.)



Nej, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för restaurangbesök!!


Ha en bra kväll!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0