Fin låt....

fast jag inte sett dig på så länge
tänker jag på dig ibland
det var nånting som fastna' på mig
nått som aldrig helt försvann

fan fan
fan det skulle varit du
fan fan
fan det skulle varit du

och fick jag spela om partiet
fick jag chansen en gång till
fick jag vrida tillbaks tiden
om dom gav mig en ny giv

fan fan
fan det skulle varit du
fan fan
fan det skulle varit du

alla klockorkarer?
alla himlens orglar
- skulle varit för oss

alla trummor och trumpeter
alla sagor alla under
allt på en och samma gång

fan fan
fan det skulle varit du

fast det var så kort romans
var det något jag borde ha förstått
sånna chanser kommer en gång bara
aldrig att dom kommer två

fan fan
fan det skulle varit du
fan fan

fan det skulle varit du

Kommentarer
Postat av: LisaLisa

vad är det för låt??? fin

2009-12-11 @ 13:14:33
URL: http://lladyinred.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Thåström är KING!

2009-12-14 @ 15:57:10
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0