Hofors.

Nu beger jag mig av till den underbart läckra byn Hofors. Nädå skämtosido, bruket Hofors är väl inte så imponerande kanske, men jag har min goa farmor och min goa mormor o morfar där. Så jag tänkte passa på och hälsa på dom nu när jag o Tess har en vit helg. Har faktiskt inte varit där sen i somras, och det är skandal.

Så nu åker jag ifrån datorn och mobilen brukar inte heller bli så aktiv där.. Så skönt att bara vara. Ha en bra helg, vi hörs på lördagkväll eller söndag ;)







Kommer sakna min själsfrände... ingen riktig helg utan T ju!!! :) men vi tar igen det nästa helg, med en eventuell trip till Borlänge..


Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: tess

loooovee you!!!!saknar dig för att vi inte setts på en vecka typ!!! Men ring imorn om du vill glögga!! puss

2009-12-12 @ 00:37:18
URL: http://thereslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0