LUCIA JU!



började morgonen precis som jag avslutade den... men risgrynsgröt.. :) Haha.. jag kommer att äta mig fet på gröt. Menmen, det är ju julstämning i den gröten, så den måste ätas :)

Nu blir det fram med armbågarna och ner och trängas lite på stan... Har ju inte handlat en enda julklapp ännu, och det börjar bli lite stressigt känns det som! :) Snart bara en vecka kvar... gaaah!

Glad Lucia förresten.. hade jag helt glömt bort!!! :)

Kan ju passa på att visa den sötaste tärnan detta år... Ingen av Gävles luciakanditater hade haft en chans om denna sötnos hade ställt upp!! Men har man snyggaste mamman, så är det kanske inte så konstigt att man blir såhär go! :)




Jag gillar att hon äter på ljuset också, det gjorde alltid jag! Sophie var SUPERseriös, och jag stod ungefär som Piff&Puff och tände/släckte/tände/släckte med mitt ljus... Och efter ett antal smällar ifrån Sophie, så gav jag upp och då började jag att stoppa det i munnen istället, eftersom jag märkte att det blev mörkt då också! Det finns faktiskt film på detta, och Sophie.......... du är ELAK. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0