Promenix

Vilket mysigt väder det var idag :) Liiite kallt, men mycket hellre så än regn, regn & regn!! Dagarna blir så jävla tråkiga då. Nu lyser ju iallafall solen och himlen är blå. Jag och världens bästa Soya, tog en jättemysig promenad på åkrarna bakom jobbet under min lunch. Hon är så jävla go :) Springer och letar efter pinnar hela tiden och vill att jag ska kasta. Roligare promenadkompis kan man inte hitta :) På bilderna står hon och väntar på att jag ska kasta pinnar, det är därför hon står så stelt. Haha.. 
 
Frost på varenda litet strå, så fint!!! :)

Gohjärtat!♥


Kommentarer
Postat av: LisaLisa

sååå fin hund!

2009-12-11 @ 13:23:46
URL: http://lladyinred.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0