Skridskor!

Det blev iallafall skridskor igår, och det var skitkul! Mina skridskor var slängda, så jag fick långa ett par av M.. De var fyra storlekar för stora, så jag var, om möjligt, ännu sämre än vad jag nog hade varit i min storlek. Jag kände mig verkligen som en pensionär när jag klev ut på isen, och var tvungen att hålla i kanten för att inte ramla omkull. Men sen lyckades jag iallafall åka lite fram och tillbaka, och så fick E lära mig att få upp pucken när jag skulle skjuta. Men det kändes som jag var med i en film.. för när jag stod stabilt på skridskorna som kom det alltid tre småkillar i full fart och snurrade förbi mig fort som fan, så att jag var påväg och ramla!
Men kul var det iallafall!! :) Ni måste ju ha förståelse för att det var över fem års sen jag sist stod på ett par skridskor! ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0