Gnäll.

Ni som inte orkar läsa gnäll kan sluta läsa här :) :)

Jag var arg imorse som ni kanske märkte. Men det var för att allt jävlas just nu. Igår var jag 30 minuter ifrån att få en lägenhet som jag ville ha. Det var fyra före mig i kön, tre hade tackat nej och klockan 23.30 (man hade en vecka på sig och klockan 00.00 igår var tiden ute) då tackar den jäveln JA.. Så har det blivit TRE ggr i rad nu. iiiiiiiiiiiiiiiiih. Det kokar.

Härligt väder vi har förresten...INTE. Jag vill ha vår, inte snöstorm. Förstå va härligt att kunna sitta ute (på min icke existerande balkong) och bara mysa :)

Idag är det drygt 2 månader kvar till vår New York-resa och jag längtar så himla mycket.. Kan det bli annat än bra? Fem tjejer i en stad som aldrig sover och med massa shoooopping :) Underbart!

Nu ska jag gå och kolla på hockey!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Carola Karlssona

naw, stumpan då. med glädje kan jag säga att det är 10 grader här idag med solsken, kanske borde ta en promenad :)

2009-02-27 @ 14:39:57
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0