Äntligen fredag!!



Jag lovade ju att lägga in nån bild från kändisfesten.. Jag fick bli Michelle Pheiffer i Grease 2. Var tvungen att klippa min lugg lite snabbt för att matcha hur hon ser ut.. Men FY va nördig jag ser ut i lugg. :) hahahah. den försvann lika snabbt som jag klippte den ska ni veta. Såhär kan man inte se ut ju! :) Känns som att man måste ha en starkare kontrast om det ska passa med lugg. Typ mörkbrunt eller askblont..



Skönt med fredag ;) Det är ganska ofta fredag känns det som :) Kuuuul.

Ska äta kött, avokadoröra, rödvinsås och klyftpotatis snart..Älskar egna klyftpotatisar, det är sååå gott :) Jag skiter i att det är onyttigt, som allt annat nuförtiden...

Det är därför jag tycker det är så skönt att umgås med killar, för dom bara äter och äter utan att tänka. :) Men det är ju i och för sig det enda dom duger åt också..sällskap vid matbordet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0