Vem är din förebild?


 Försök göra detta utan att fuska... det är enkelt
 
Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!
 
Ta fram en kalkylator (Din dator har en).
 
1)  Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
 
2)  Multiplicera med 3

3)  Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...)
4)  Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
 
5)  Lägg ihop siffrorna.

 
Scrolla nu ner...
 
 
 
 
 
 























Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:

 


1. Einstein

 


2. Nelson Mandela

 


3. Abraham Lincoln

 


4. Helen Keller

  


5. Bill Gates

 


6. Gandhi

 


7. George Clooney
 


8. Thomas Edison
 


 

9. Anna Ohlsson



10. Abraham Lincoln
 

Jag vet !  Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro mej!
 
 
 
P.S. Sluta byta siffra
. Jag är din idol. Lev med det!!!


Kommentarer
Postat av: Carola Karlsson

Haha sjukt bra! :D

2009-02-02 @ 16:59:41
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: Liene

sv:ingen aning:/ men det finns säkert nånstans at köpa, borde det iaf. kick kom jag att tänka på, kanske dte finns där.

2009-02-02 @ 18:23:47
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Tobbe

ja men du är ju min idol ju;)

2009-02-04 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0