Det närmar sig..

....Neeeeew Yoooork.

Jag måste höra av mig till min New Yorker-vän Teddy på en gång så att han kan förbereda sig på en krogrunda som heter duga och som håller i sig i en vecka :) Det ska bli alla klubbar som de går på i Gossip Girl..(I och för sig tog han ju med oss på alla såna klubbar förra gången också, men det fattade inte jag och min korkade syster ;) ;) )

Sen hade Sophie hittat en massa nya ställen som hon har bestämt att vi ska gå på..(hon har väl hittat dom i kändistidningar antar jag) haha. Inget jävla sovande i New York, hur trötta vi än kommer vara efter flygresan! Det är bara att inse; New York är staden som aldrig sover, och då ska inte vi heller göra det när vi är där. Det får helt enkelt bli koffeintabletter och Clear Eyes, och jag SKA ut många dagar om dom så ska behöva dra ut mig sovande. Men det värsta är ju att man måste upp tidigt varje morgon och shoppa massor!!!! ;)

Åååhh. Jag älskar den staden. Den är en miljon gånger bättre än alla charterställen :) Framförallt när man är fem blonda tjejer från Sverige :)


Utanför Carries trappa förrförra besöket i New York..

Kommentarer
Postat av: H

Gaaaah jag längtar ihjäl mig. Vill bara boka nu så man är säker på att det blir av! Vill vill vill vill vill vill....ska ska ska ska ska ska!!! =)

2009-01-23 @ 22:07:41
Postat av: Carola

åh anna vilka ska du åka med förutom sophie? å kan du inte köpa hem lite läppglans åt mig då från viktoria secret? PUSS

2009-01-24 @ 00:17:41
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: anna

det är väl klart att jag kan :) det blir jag, sophie, ida, hanna och nina.. :)

2009-01-24 @ 11:45:22
URL: http://anniih.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-24 @ 14:08:42
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh! avundsjuk är ju bara förnamnet :o :D

2009-01-26 @ 20:50:37
URL: http://aalwayslate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0