en rolig dag :-)

Men nu är anniis trööööööött. Jag har flängt som ett djur sen halv sju :) men kul har jag haft och fattigare har jag blivit.

Nedå, men det började med jobb som vanligt mellan åtta och fem. Jag och Jenny löste allt på ett bra sätt och roligt hade vi :) Det är så himla kul att hon ha börjat!! Vi åt sushi till lunch, och jag hällde i mig den underbart goda soppan i förrätt. Jag är helt beroende av den soppan och sushi. Men det är ett väldigt konstigt beroende, för när jag får för mycket av det blir jag äcklad på nåt konstigt sätt, och vill inte ha det på ett bra tag.
Vi hann iallafall in på Vila, och där hittade jag en jättesöt oversizekofta, ett grått skärp och ett par leggings.

Sen blev det Valbo och Ikea med Malin. Det skulle bara ha blivit Ikea egentligen, men jag skulle in på köpcentrumet och posta några brev. Och ut kom jag ganska fort igen såklart. Men med en kofta och två tunikor/klänningar från MQ.

Jag hittade ialf det jag ville ha på IKEA. Doftljus, en ljusbricka, blockljus, lite annan inredning och goast av allt; GODISglas. :) Dom var så söta!! (okej, det enda jag egentligen ville ha var doftljus, men man kan ju inte låta bli när allt är så billigt o kul)

Bild (lånad ifrån IKEA.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0