Hahahahaha.

Okej. det här kan vara det absolut roligaste jag har läst på väääldigt länge. Jag hittade min gamla dagbok här om dagen.. och med gammal menar jag inte en dagbok som jag hade för något års sen, utan en dagbok som de första sidorna är ifrån dagis (okej, lite väl ambitiöst kanske, men roligt nu ;) )

Och Hanna håll i dig, för jag har skrivit ett elakt inlägg om dig ;) Hahahaha, började man så tidigt med att tänka elaka tankar alltså? Inte undra på att man är som man är idag.




Nu ska jag skriva nåt inlägg ifrån de första åren, det känns som att den senare delen är lite mer privat :)

(den rätta stavningen såklart. sött ;) )

 9/6 1992??

I DAG SLUTA JAG PÅ DAGIS. OCH DÅ HADE JAG MED GLASS. OCH EN ANAN TJEJ FYLLDE ÅR HON HETER HAnnA HON ÄR SKRYTIG. NÄR JAG SA TILL CECILIA ATT hennes SKOR var fina då sa Hanna tyker du också Mina är fina då fråga jag om hon TykER DEt DÅ SA HON JA. MEN JAG SA OCKSÅ ATT DOM VA FINA MED DE TYKER JAG INTE.

15/6
IDAG SKA JAG ÅKA Med BUSS. TILL GYMNASTIKLÄGER. I SEX DAGAR OCH PÅ SISTA DAN SKA VI GÖRA ÖPVISNIG. OCH VI JORDE MYKET GUMNASTIK. OCH LEKAR. SEN HADE VI FIKA OCH DET VAR GANSKA GOTT. HEJ DÅ FÖR NU HAR JAG INTE TID LÄNGRE.

30/12
Idag fick jag nya skriskor för mina andra var för små. jag fick inte vanliga skriskor utan hocky rör jag åkte på en gång när jag kom hem. jag åkte så klart med min syster Sophie. Sen vart vi så trötta så vi gick hem.







Nu måste jag iväg på hockey :)


Kommentarer
Postat av: elvira

haha ! jag har också massa gamla dagböcker hemma från när man var liten, lite roligt att läsa sådära..

2009-01-10 @ 19:10:48
URL: http://hejblondie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0