Lång dag.

Kom nyss hem nu.. rätt segt att vara borta från klockan halv åtta på morgonen till tio på kvällen, men är det hockey så är det. :) Åkte och hämtade Erik klockan sex och sen blev det picknick i bilen. :) Kyckling&currymacka. Men tråkerik tog såklart ost och skinkmacka :)



 

Hahaha, på lunchen när Jenny skulle ta en rökpaus så var jag tvungen att prova att göra en snölykta. Ja, jag vet att jag är barnslig, men det var så länge sen :) Tröttnade efter två snöbollar in på andra raden, för då hade snön redan gått igenom skinnvantarna.. men visst hade den kunnat bli fin iallafall? :)




Nu måste jag äta nånting innan jag slår ihjäl erik lindqvist.

Kommentarer
Postat av: H

Aaaaaaahahahahahaha känner igen den där känslan av blodsockerfall ;) hihihi så störd! Hoppas Erik fortfarande lever!

2009-01-27 @ 12:39:49
Postat av: Carola Karlsson

Har ni säsongskort på läkerolarena eller eftersom ni jämnt går på matcherna? :P

2009-01-27 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0