Mina vänner i ett nötskal...

            



Alltså jag har SÅÅÅ sjuka kompisar.. (är väl inte bättre själv i o för sig, men man blir ju som umgås ;))

När vi var påväg ut i lördags så kläcker jag ur mig (full o dum som alltid) efter att ha sett två parkeringskyltar; "Den som har nån av dom där på huvudet när de går in på krogen, den bjuder jag"...

JAAA, jag skämtade såklart, men jag hinner bara säga det och sen vända mig om så sitter den ena skylten på Lindas huvud...

Jag; Hahahahha. du är så jävla störd.
Linda; Ja, men jag trodde inte att den skulle vara så lätt att ta ner...


Två dagar kvar tills jag blir ett år närmare tant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha, ah men anna, man ska veta att du kan va den sjukaste av oss ;)

2009-01-13 @ 21:51:45
Postat av: Linda

Hahha, ah men anna, man ska veta att du kan va den sjukaste av oss ;)

2009-01-13 @ 21:52:13
URL: http://lindaapersson.blogg.se/
Postat av: Carola

haha, allt dumt jag någonsin har gjort har kommit ifrån dig! ;P o kunde du inte ha valt en snyggare bild på mig? :P ahha ses på fredag :D jag kommer med spriten ;)

2009-01-14 @ 03:06:33
Postat av: H

Som sagt....hahahaha du är nog den sjukaste av oss ;) Det är iaf du som kommer med alla störda ideer sen är det kanske vi andra som utför dom ;)

2009-01-14 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0