Pappa, den här är jag väl värd?

bild lånad av vintage-paris.com


Jag sitter alltså på riktigt och överväger att köpa en väska för 20000. Jag som inte ens är så mycket för väskor.. Hmm.. Men jag vet inte ja, det är nog lite väl mycket för en väska. Eller lite väl.. det är alldeles för mycket, och det är BARA den här väskan som jag ens kan tänka på att betala så mycket för.

OCH DET ÄR FÖR ATT DEN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!! Åh, vilket ögongodis...speciellt den i mellanstorlek.

Paaaaappa?? ;) Snäääääääääääälla.

Det roliga är att jag hittade den på en vintagesida med Chanelväskor, och det var alltså där den kostade 20000 kronor, så det är väl bara att dubbla om du ska ha den ny.

Kära mamma och pappa, varför är jag en Ohlsson i Gävle?

Kommentarer
Postat av: Ronja

riktigt fin väska

2009-01-24 @ 18:55:45
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0