Tacos..

Wiho. :) Idag har jag varit på core för första gången.. det var faktiskt kul .. men hjääälp vad jobbigt det var för magen :) :)  Det är kul att prova lite olika pass, för jag blir väldigt lätt uttråkad ska ni veta. Det är bara att fråga mina vänner. Jag är alltid skitladdad och tycker att allt är kul i början, men sen efter ett tag så lessnar jag och vill hitta på något nytt. Det är väl rätt bra egentligen, för det får en att testa en massa nya saker och roliga äventyr. Jag hade nog aldrig rest så mycket som jag faktiskt har gjort om jag inte blev rastlös så lätt. :)

Nu ligger jag och slappar i soffan.. kära E erbjöd sig att laga mat och fixa allting....på ett villkor, att vi ska laga tacos. Svårt att säga nej till det erbjudandet.. neeeej. ;)

Hahahahaha. nu ropade han precis jätteglatt; "4 minuter till mat.." och så efter lite betänketid. "Ånej, jag kommer inte hinna skära alla grönsaker..."

Gogrodan.

Det är väl bäst man reser sig och går och hjälper till :)

♥ / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0