Vilken härlig dag!! :)

Tack så jättemycket för alla gratulationer, ni är så himla gulliga :) :) :) Haha, och då menar jag inte den enda kommentaren här på bloggen :P

Dagen har varit jättemysig iallafall!!

Den började med frukostbuffé på Lido, och guuud så gott det var :) Kändes som hotellfrukost :)

Sen till lunch blev det sushi & stan. Jag var tvungen att ta en bild till mitt nya körkort eftersom någon annan är lycklig ägare till mitt förra. Och heeeeerregud säger jag bara. Vakterna på krogen kommer nog att få rätt roligt åt mig. Men de hade dom ju i och för sig åt mig förut också. Jag hade ju lugg och var brunhårig på det körkortet.. och eftersom både ögonen och ögonbrynen var tvungna att synas förut, så hade jag liksom dragit undan luggen åt sidan. Så jävla snyggt. Inte. Så egentligen var jag faktiskt glad att jag tappade det förra... ända tills idag när jag såg det nya. Kortet = intern på ett kvinnofängelse, och underskriften.. hahahahaha...en liten muslort.

Nej, det är ju bara att hoppas att året som jag fyllde idag räcker för att slippa visa upp kortet ;)  




Nu har jag iallafall precis öppnat mina presenter, och jag fick mitt Thomas Sabo-armband som jag hade nämnt att jag ville ha.. Weeeeee. Fick även två berlocker till det. En dagbok som går att öppna, som det står My Secrets på och en väska, eftersom dom tycker att jag är så shoppinggalen.. (det stämmer i o för sig inte längre, med tanke på att jag aldrig har tid, men jag ska börja ta igen det snart :) ) Jag älskar iallafall det armbandet.. Ni som känner mig vet att jag inte går ut utan mina smycken, och det här var verkligen ett som jag ville ha i min samling :) Det är så kul att det är så personligt. Jag kommer ju alltid att minnas av vem och när jag fått berlockerna. (För er som inte vet, så är det ett armband, som man ska fylla med berlocker..Finns hur mycket olika berlocker som helst och dom kostar mellan 200 och några tusen)


Sen fick jag nya träningskläder som jag hade önskat mig och pengar :)

TACK så mycket världens bästa :)

Nej, nu tror nog jag att ni är ganska så trötta i ögonen efter all den här texten. :) Men vi ses ute imorgon hoppas jag!! PUSSSSS ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag läser din blogg flera ggr om dan! :D

2009-01-16 @ 01:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0