Vinter?!?



Men snälla, vad hände med sommaren???

Såhär får det inte bli nu :) Var ju hur underbart som helst i helgen. Jag och Hanna låg och svettades ihjäl i parken bakom mig på lördagen, och på kvällen blev det mys och födelsedagsfirande med Linda på samma ställe =) Så sjukt kul ute.. träffade nästan på alla som betyder nåt ..

Sen på söndagen var vi tvungna att göra nånting annat än parken, för annars hade vi nog dött av värmeslag. Det fick faktiskt bli premiärdopp på Fjärran.. det var inte igår man var där .. Men det var sig likt, förutom priset.. Senast jag badade ute där kostade det 20 kr.. och nu 110. Känns som att det var ett tag sen jag var där :)

Dags för sängen nu..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0