åh, jag har så tråkigt när jag är själv.

ikväll har jag varit o tränat med sophie, och sen gjorde jag en god laxsallad :) det var längesen jag åt lax, så det var gott!

nu har jag sån där energi som man brukar ha efter träning, och jag känner verkligen för att göra något busigt. :) och ni som känner mig vet ju att jag kan vara rätt busig. men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nåt?? ska fundera lite, och sen ska jag nog busa!! :) 


tråkigt att vara själv bara...sitter bara här i sängen och kikar på Färjan 2. 

 
annis nytränad.

PUSS.
 


Kommentarer
Postat av: Carola Karlsson

kul med träning å ännu roligare med bus! Vad tränade du? =)

2009-03-30 @ 21:40:19
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0