Anna = tant redan?

Gud, jag är helt slut.. Är det ett tecken på att man är gammal eller? :) Förut var man ju på topp dagen efter...Eller kanske inte på topp, men man levde ju iallafall :) Nu orkar man ju knappt lyfta ett finger på hela dagen... Det går utför tjejer... ;) Därför lär vi ligga på topp så länge det går!

Nu ska jag ta en dusch, och sen ska jag bädda ner mig själv i mitt "sovrum" och titta på Beck.. Blir tomt att göra det utan dig... :/

Imorn blir det slutspelshockey.. Tobbe, ni får skynda er hem om vi ska hinna köra den där förfesten på en hockeymatch.. ;) För det här blir nog Brynäs sista hemmamatch den här säsongen.. Fast o andra sidan, en måndag kanske inte är en höjdare att dra igång nåt sånt på? ;) Vi får köra någon annan förfest, vi brukar ju vara bra på sånt!

Sov gott .

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0