en snabbis..

Idag hann jag med en liten snabbis på stan med hanna.. alla andra hade tydligen ställt in.. inget jag visste, så tur att goshanna ringde mig, annars hade jag väl väntat på stan som en liten mus :) hittade dock ingenting, så det får bli en sväng hem till sätra imorgon och leta vidare.

snart kommer min sis förbi mig och umgås lite. taack.. för jag hatar konstigt nog att vara själv.. trodde faktiskt att jag tyckte att det var skönt, men tydligen inte :) det måste vara för att jag inte gillar när man inte har nåt val. jag vill kunna välja att vara själv, annars får det vara! sen är jag nog rätt van att inte vara det.. har väl bott här i snart tre år, och det är inte många veckor som jag varit ensam.

på lördag ska jag på åttiotalsfest med alla mina vänner :) det ska bli kul.! får väl se vad det blir för outfit.

nej, nu ska jag kolla på rosing.

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0