För ung Rosing!

Nu kan man faktiskt börja räkna ner till vår resa =) Mindre än två månader kvar nu och jag kan inte fatta att jag ska åka dit igen :) Tredje gången på ganska kort tid... och det är så himla kuul!! och det kan inte bli bättre att jag fick med min en massa gosungar också. Synd att inte alla kunde följa med :( Men vi får ta igen det i sommar.. Om jag får bestämma så skulle jag vilja åka på en roadtrip i Sverige i sommar. Det var så himla kul i Halmstad i somras, och jag skulle även vilja åka till Smögen, Båstad och Gotland.. Bara så ni vet tjejer :)


En liten tanke bara... Vad är det för jävla muppar som är med i den rätta för Rosing? Hade mina kompisar valt de där killarna, hade jag hoppat av serien direkt, och tagit första bästa killen utanför dörren..För så ILLA är det verkligen. :) Alla har några konstiga idéer för sig.. och 19 år Linda, snääääälla. Det är ju till och med för ungt för mig och lindi, som bara umgås med lammkött.

MEN snälla..nu kläckte precis en av killarna; " vänta jag ska se om jag har med mig extra kondomer..det är extra large" Jag spyr.

Mamsens mat nu. ;) PUUSS


Kommentarer
Postat av: linda

19? Haha, det är så dom ska tas ;) Hahaha ne usch. Men bussen va ju i betydligt lägre ålder.

2009-03-11 @ 10:56:26
URL: http://lindaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0